GRATIS MINIKURSUS DEN 13. JAN - 24. JAN 2020
Planlæg setup af dit online kursus, uden forvirring og fejlinvesteringer
Vil du i gang med at lave dine egne online kurser, og have et overblik over det samlede setup,
så du undgår forvirring og fejlinvesteringer? Så er minikurset løsningen for dig.
- Forstå det samlede setup, fra idé til salg
- Overblik over grundelementer og struktur i et online kursus
- Fra forvirret til trygt valg af softwareløsninger og kursusplatform

GRATIS MINIKURSUS DEN 13. JAN - 24. JAN 2020
Planlæg setup af dit online kursus, uden forvirring og fejlinvesteringer
Vil du have en tryg start i at lave online kurser? Så er minikurset løsningen for dig.
- Forstå det samlede setup, fra idé til salg
- Overblik over grundelementer og struktur i et online kursus
- Fra forvirret til trygt valg af software og kursusplatform
Kan du sætte flueben ved dette:
- Du vil gerne lave et online kursus, men synes hele processen er uoverskuelig
- Du er i tvivl om hvor du skal starte og savner overblik over det samlede setup
- Du har svært ved at gennemskue hvilken kursusplatform og softwareløsninger du skal vælge
- Du har begrænset økonomi og frygter at lave fejlinvesteringer i software du måske ikke har brug for
Så kan du måske også genkende:
- Du har afsat dagen til at komme i gang med dit kursus, men går i stå, når idéen på papir skal digitaliseres
- Du laver en masse research efter softwareløsninger og kursusplatforme
- Timerne går. Frustrationen vokser. Til fyraften er du ikke blevet klogere, men til gengæld oplever du nu både frustration og dårlig samvittighed over at du ikke er kommet videre i processen
- Du lader planerne ligge i skuffen. Dage bliver til uger. Uger bliver til måneder. Du har idéen og de gode intentioner, men er kørt fast
Nu står du i dilemmaet:
1) Skal du opgive dine planer om at lave et online kursus?
2) Skal du spilde endnu mere (af din dyrbare) tid på uoverskuelig research efter det ideelle setup, med fare for at blive endnu mere forvirret og lave fejlinvesteringer?
Her er løsningen som hjælper dig videre:
Jeg deler min viden og erfaring med dig, så du lettere kan beslutte hvordan dit setup skal være.
I Facebook-minikurset guider jeg dig gennem planlægningsfasen, så du er rustet til at komme i gang (eller videre) med at lave dit online kursus.
Fasen, hvor mange typisk går i stå grundet forvirring omkring det samlede setup. Jeg viser dig:
- Grundelementerne i et samlet setup af online kurser, fra idé til salg
- Eksempler på software, i forskellig prisklasse, du kan anvende til de forskellige faser
- Eksempler på forskellige kursusplatforme og deres fordele og ulemper
På minikurset får du:

Grundelementer fra idé til salg
Få et overblik over den samlede process i at lave (og sælge) et online kursus

Forslag til valg af software
Få anbefalinger til forskellig software du kan bruge gennem processen, fra idé til salg

Eksempler på kursusplatforme
Få eksempler på kursusplatforme, deres brugervenlighed og din økonomiske investering
Kunder og tidligere kursister siger:
Kurset er for dig der:
- er nybegynder i at lave online kurser
- er gået i stå i processen med at lave online kurser
- er i tvivl om hvordan processen er, fra idé til salg
- har svært ved at gennemskue muligheder og priser på software og kursusplatforme
Efter kurset har du:
Overblik over grundelementer i et online kursus, så du kan komme trygt i gang
Forudsætningerne til at lave en plan over grundelementerne for dit kursus, fra idé til salg
Forudsætningerne til at vælge de rette værktøjer, så du undgår fejlinvesteringer
Din underviser:
Judith H. Jensen

Indehaver af Marketingbasen.
Har siden 2014 hjulpet iværksættere og mindre virksomheder med at få flere loyale kunder og mest mulig ud af de markedsføringsmidler og -ressourcer, de har til rådighed.
- Praktisk erfaring med markedsføring siden 2007
- + 10 års erfaring med formidling og undervisning
- Certificeret Partner hos Emotionelle Kundertyper
- Hyres ofte ind som ekstern underviser, indenfor online marketing og WordPress
Din investering i en tryg start med online kurser, uden fejlinvesteringer er:
IKKE EN KRONE
(ADGANG TIL FACEBOOKGRUPPEN, SOM LUKKES EFTER ENDT KURSUS)
eller…
ADGANG VIA TILMELDING TIL NYHEDSBREVET, HVIS DU VIL:
- have gratis adgang til udvalgte videoer efter endt kursus
- mulighed for at deltage i konkurrencen om personlig sparring til en værdi af 1.500 kr. ex. moms
- information og nyheder om lignende arrangementer/kurser (betalt og gratis)
OBS: Facebookgruppen lukkes ned efter endt kursus, men du er naturligvis velkommen til at deltage uden at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Sådan foregår kurset:
Kurset foregår i en lukket Facebookgruppe og starter den 16. september 2019 og slutter den 7. oktober 2019.
Du kan sagtens følge undervisningen når det passer dig bedst (i kursusperioden). Der lukkes ikke flere deltagere ind efter udløb af tilmeldingsfristen, som er den 12. Januar 2020.
Kurset består af:
- 2 ugers adgang til Facebookgruppe hvor undervisningen foregår
- Videomateriale
- Linksamling til anbefaling af software, kursusplatform m.v.
- Powerpoint præsentationer på video, som efter kurset sendes til nyhedsbrevsmodtagere fra kurset
- Live Q&A sessions (i Facebookgruppen)
- Du skal blot bruge en computer/Ipad og en notesbog for at deltage
Sådan deltager du:
- Vælg en af de to muligheder for at deltage herunder
- Tilmelder du dig via nyhedsbrevet skal du bekræfte din tilmelding (tjek også folderen med spammails). Herefter får du automatisk et link til gruppen. Vigtigst af alt får du information om hvordan du deltager i konkurrencen om personlig sparring til en værdi af 1.500 kr. ex. moms
- Du kan bruge deltage på din egen måde, forstået på den måde, at du ikke nødvendigvis behøver at se materialet så snart det uploades i gruppen. Materialet er tilgængeligt indtil kurset afsluttes (medmindre du er tilmeldt nyhedsbrevet)
Er du i tvivl om du skal deltage?
Her får du 3 gode argumenter for at deltage:

Gratis læring, som hjælper dig med at undgå forvirring og fejlinvesteringer

Du sparer en masse tid (og frustrationer) i planlægningen af det samlede setup
