Virksomhedens juridiske oplysninger
Marketingbasen
Dr. Louises Vej 4
9600 Aars
CVR.: 36 00 34 80

Indehaver og dataansvarlig: Judith H. Jensen

E-mail: kontakt@marketingbasen.dk
Telefon: +45 52 38 07 99

Virksomhedens hovedkontor 
Aars Erhvervscenter
Messevej 1, lokale 12.
9600 Aars

Marketingklubben er en del af Marketingbasen.

Købsvilkår

Priser
Vores priser kan ændres af omstændigheder, som Marketingbasen ikke har indflydelse på, f.eks. valutaudsving eller ændret moms. Alle priser er ekskl. moms, medmindre andet er oplyst.

Betalingskort

Marketingbasen modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard.

Der tages forbehold for trykfejl ved priser.

Betaling

Al betaling finder som udgangspunkt sted i det øjeblik, du placerer din ordre i vores webshop eller på vores online kursusplatform. Beløbet hæves på dit betalingskort i umiddelbar forlængelse af dit køb. 

Ved manuel fakturering har du op til 7 dages betalingsfrist. I tilfælde af manuel fakturering vil du først få adgang til materialet, når din betaling er registreret på vores bankkonto. 

Al kursusdeltagelse opkræves som udgangspunkt også online, men skulle det foregå manuelt, skal vi have registreret din betaling senest 14 dage før afholdelse af kursus/arrangement.

Online produkter, kurser og løbende medlemskab

Betalingsbetingelser for medlemmer hos Marketingklubben

Som betalende medlem hos Marketingklubben betaler du fortløbende for dit månedsmedlemskab 1 gang om måneden. Beløbet opkræves automatisk, og betalingen ophører ikke, før du aktivt afmelder dit abonnement på kursusplatformen med det login, du er tildelt.

Fastlåsning af pris – Marketingklubben

Du er altid garanteret prisen på dit medlemskab til den pris for ordinært medlemskab, du er indmeldt til. Udbudsprisen på indmeldingstidspunktet* er gældende for hele din uafbrudte medlemsperiode. 
*Er du meldt ind med en rabat på den første periode af dit medlemskab, er det normalprisen for typen af medlemskab på indmeldelsestidspunktet, som du bliver garanteret.

Prøv Marketingklubben gratis i 14 dage
Gælder for sølv- og guldabonnement. (For bronzeabonnement er den gratis prøveperiode 24 timer.) 
 
De første 14 dage er et gratis prøvemedlemskab.
 
Hvorfor er det gratis i 14 dage?
Fordi – hvis du er lige som os – så vil du gerne se det an og prøve, om det er noget for dig, før du betaler for et medlemskab.
 
Sådan fungerer det:
Meld dig ind i klubben og prøv den af i 14 dage.
Er det ikke noget for dig, melder du dig bare ud, inden de 14 dage er gået, og du vil ikke blive opkrævet nogen penge.
Når de 14 dage er gået, bliver dit prøvemedlemskab automatisk til et almindeligt medlemskab, og du betaler for den næste måneds adgang til viden og læring.
Du får en mail, før det almindelige medlemskab starter, så du kan nå at melde dig ud, hvis du ikke vil fortsætte som medlem.
Selvom de første 14 dage er et prøvemedlemskab, tæller tiden med i din optjening af medlemsfordele.
Du kan maksimalt have 1 prøvemedlemskab inden for 12 måneder.
 

Fortrydelsesret

Din fortrydelsesret på køb af medlemskab og online produkter hos Marketingklubben ophører i det øjeblik, produktet er leveret. Det vil i praksis sige, at der ikke er fortrydelsesret på online produkter, som bliver leveret til dig, eller som du får adgang til i umiddelbar forlængelse af købet, og på samme måde bortfalder din fortrydelsesret på medlemskab af Marketingklubben det øjeblik, du har logget dig ind på kursusplatformen, da produktet/ydelsen dermed betragtes som taget i brug.

Opsigelse af abonnement hos Marketingklubben

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Din løbende betaling ophører i det øjeblik, du opsiger dit abonnement. Du opkræves ikke fremadrettet og har adgang til dit køb, indtil din abonnementsperiode ophører. Ved månedlig betaling er det typisk efter indeværende måned eller 28-30 dage (afhængigt af hvornår på måneden du opkræves, og hvornår du har opsagt dit abonnement). Ved årsabonnement ophører abonnementet efter udmelding, når du har været medlem i et år.

Værd at vide, inden du melder dig ud:

Ved udmelding skal du være opmærksom på, at du mister retten til den pris, du er indmeldt med. Hvis du f.eks. er indmeldt til intropris, og prisen siden din indmeldelse er steget, vil din pris ved gentilmeldelse blive højere end den, du har på udmeldingstidspunktet. 

På kursusplatformen kan du i velkomstmodulet finde information om, hvordan du opsiger dit abonnement, eller du kan kontakte Marketingklubben på mail: info@marketingklubben.dk eller Judith H. Jensen på telefon 52 38 07 99 (hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00), hvis du er i tvivl om dit medlemskab eller opsigelse.

Adgang til online materiale hos Marketingklubben

Du har adgang til det tilhørende online materiale, så længe du er betalende medlem. Videomateriale må ikke downloades eller kopieres på anden vis. Downloadede arbejdsark, præsentationer eller lign. må beholdes og fortsat bruges til udelukkende eget brug efter endt medlemskab. Materialet må altså ikke videregives, videresælges eller kopieres.

Adgang for flere personer til Marketingklubben

Ethvert medlemskab hos Marketingklubben gælder kun 1 person. Såfremt I er flere personer fra samme virksomhed, forening eller organisation, der ønsker adgang til materialet hos Marketingklubben, kan I kontakte Judith H. Jensen for at høre nærmere om mulighederne. Skriv til  info@marketingklubben.dk eller ring til Judith på telefon 52 38 07 99 (hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00).

Ophavsret

Alt undervisningsmateriale, hvad enten det drejer sig om køb af enkeltkurser eller materiale til medlemmer hos Marketingklubben, er beskyttet af loven om ophavsret. Du har derfor ikke ret til at kopiere vores kursusmateriale, slides, arbejdsark, videoer, bøger, lydfiler eller e-bøger. 

Rådgivning, opgaveløsning og andre tilkøb

Som medlem hos Marketingklubben kan du tilkøbe rådgivning og opgaveløsning hos Judith H. Jensen (Marketingbasen) og tilknyttede samarbejdspartnere, herunder Marketingklubbens instruktører. Du finder information om tilkøbsmuligheder på vores hjemmeside www.marketingklubben.dk, når dette udbydes.

Marketingbasen er ikke ansvarlig for samarbejdspartneres udførelse af opgaver og rådgivning. Den enkelte virksomhed/udbyder påtager sig ansvaret for dette i købsøjeblikket. Såfremt du ikke har været tilfreds med opgaveløsning eller rådgivning købt via Marketingklubbens kanaler hos ekstern udbyder eller samarbejdspartner, er du velkommen til at skrive til info@marketingklubben.dk, så vi gennem dialog med dig se, om vi kan finde en løsning. For regler om ansvar, priser m.v. gælder dette dokument for opgaver eller rådgivning, der udbydes af Judith H. Jensen fra Marketingbasen.

Det udleverede materiale er til dit eget brug, og medmindre andet er skriftlig aftalt, har du kun personlig brugsret til  materialet.

Afholdelse af tilkøbt rådgivning
Al tilkøbt rådgivning skal som udgangspunkt afholdes senest 3 mdr. fra købsdato. Kunden er selv ansvarlig for at booke en tid hos Marketingklubbens rådgivere inden for denne tidsfrist. Der yder ikke kompensation for overskydende rådgivning. En evt. restance kan hverken ombyttes til kontanter eller andre produkter/ydelser.

Tildelt, eller på anden vis optjent, gratis rådgivning
Rådgivning der er tildelt gratis eller på anden måde optjent, f.eks. via loyalitetsprogram, konkurrencer, challenges mm. kan hverken ombyttes til kontanter eller andre produkter/ydelser.  Rådgivningen kan ikke opdeles, men skal bookes og afholdes samlet. Det betyder, at man f.eks. ikke uden forudgående aftale kan opdele 60 minutters rådgivning til 4 møder á 15 minutter. Her vil man skulle booke et møde på 60 minutter.

Onlinemøder og rådgivning bookes typisk via Marketingklubbens onlinekalender, via siden her: https://marketingklubben.dk/booking/ 

Bonusser

I forbindelse med salgskampagner, challenges, tilbud mm. kan Marketingklubben inkludere forskellige bonusser, som f.eks. rådgivning, adgang til udvalgte forløb/kurser mm. Hvis disse bonusser er betinget af tilmelding til et af Marketingklubbens medlemskaber eller lign., som betalt medlem, så kan rådgivningen tidligst afholdes eller som udgangspunkt bruges i det øjeblik første betaling er registreret hos Marketingklubben.

Oppetid og tilgængelighed af online materiale – Marketingklubben

Vi bestræber os på en så høj oppetid (og adgang til online materiale) hos Marketingklubben som mulig. Vi samarbejder med en stabil udbyder, som har en gennemsnitlig oppetid på mere end 97 %.
Vi yder ikke økonomisk refusion for nedetid på serveren hos kursusudbyderen. Såfremt der opleves en nedetid på mere end 12 sammenhængende timer, forlænger vi dit eksisterende medlemskab med 1 dag som kompensation. 

Det må forventes, at der indimellem kan opleves mindre perioder med nedetid, mens systemer opdateres på kursusplatformen. Præcis som du kender det fra webhoteller m.v. i dag. Såfremt du oplever nedetid ud over det rimelige, er du altid velkommen til at kontakte os på info@marketingklubben.dk, så vil vi naturligvis se på sagen og finde en løsning.

Ansvar

Judith H. Jensen og samarbejdspartnere (herunder instruktører, partnere og undervisere hos Marketingklubben) kan ikke drages til ansvar for direkte eller indirekte tab som følge af vores samarbejde eller rådgivning.

Salg til mindreårige

Mindreårige (under 18 år) skal have en værges godkendelse for at kunne bestille.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@marketingklubben.dk

Tvister

Ved tvister, som det ikke er lykkedes os at løse, kan du forsøge at nå frem til en udenretslig tvistbilæggelse. Vi anbefaler, at du henvender dig til Forbrugerombudsmanden, forbrugerombudsmanden.dk eller pr. post til: Forbrugerombudsmanden, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Vi følger altid Forbrugerombudsmandens anbefalinger. Du kan også benytte dig af en online tvistbilæggelsesløsning for klagesager, som er tilgængelig på EU-kommissionens hjemmeside. For information om, hvilke rettigheder du har som kunde, anbefaler vi dig at besøge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Persondatapolitik

Marketingbasen er ansvarlig for behandling af de personoplysninger, du giver os, såsom navn, adresse, telefonnummer samt e-mailadresse. Vi behandler dine personoplysninger for at kunne administrere dine køb, i markedsføringsøjemed ved hjælp af blandt andet elektroniske kommunikationstjenester samt for at kunne udvikle vores produkter og tjenester.

Som led i vores markedsføring analyserer vi oplysninger, heriblandt personoplysninger, vedrørende dine køb og din aktivitet på vores sider på sociale netværk samt på vores hjemmeside (for information om de cookies, vi benytter os af, læs om cookie- og persondatapolitik). Vores markedsføring kan derfor i mange tilfælde udformes, så den passer netop til dig. De oplysninger, som vi analyserer, kan f.eks. være seneste køb, betalingsmåde og kontosaldo, hvis du har registreret en kreditkonto hos os samt anden information, du som kunde har oplyst os. Vi kan gemme dine personoplysninger i markedsføringsøjemed, ifølge ovenstående, i op til tre år efter at dit kundeforhold til os er ophørt.

Ved køb af produkt(er) fra vores sortiment, registrering af kreditkonto hos os, bestilling af vores online produkter, kurser og medlemskab samtykker du til ovennævnte behandling af dine personoplysninger. Du kan helt eller delvist tilbagekalde dit samtykke ved skriftligt at tage kontakt til: info@marketingklubben.dk

Det er frivilligt at give personoplysninger. Hvis du ikke ønsker, at dine personoplysninger skal benyttes til direkte markedsføring, beder vi dig om at enten maile til info@marketingklubben.dk eller ringe til 52 38 07 99 og meddele os dette. Du har som kunde ret til, efter skriftlig anmodning til Marketingbasen, at få information om, hvilke personoplysninger vi har registreret om dig, og hvordan disse oplysninger benyttes. Du har også ret til at kræve, at vi retter eller fjerner fejlagtige oplysninger om dig.

Forplejning – kurser med fysisk afholdelse

Medmindre andet er angivet på de enkelte kursusundersider, er kursusprisen inkl. kursusmateriale og forplejning. Forplejningen omfatter typisk mad og drikkevarer, tilpasset arrangementets type og varighed. Dette oplyses i beskrivelsen af det enkelte arrangement.

Betaling for kurser skal finde sted i det øjeblik, du køber en billet eller kursusplads i vores webshop hos Marketingklubben.

Afbestilling – kurser med fysisk fremmøde

Hvis du er forhindret i at deltage på et af vores kurser, kan du altid overdrage din plads til en kollega fra samme firma som dig. Det kræver dog, at det er samme kursus, by og dato, som du selv skulle have deltaget på. Såfremt du videregiver din billet til en anden person, skal du informere Marketingklubben herom, senest 2 hverdage før, kurset eller arrangementet afholdes, på mail: info@marketingklubben.dk. Vi skal bruge fornavn, efternavn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse på den person, der deltager i stedet for dig. 

På vores kurser med fysisk afholdelse får du refunderet 50 % af kursusprisen, hvis du afmelder dig senest 3 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, og kursusprisen refunderes ikke.

Ombooking – kurser med fysisk fremmøde

Hvis du gerne vil deltage på kurset en anden dag end den, du oprindeligt er tilmeldt, kan du foretage en ombooking senest 3 uger før afholdelsesdagen. Du kan dog maks. ombooke 2 gange uden at betale kursusafgift.

Udeblivelse – kurser med fysisk fremmøde

Hvis du udebliver fra kurset uden at melde afbud inden for fristen på de 3 uger eller videregiver din billet eller kursusplads til en anden, fastholdes din fakturering på de 100 % af kursusprisen.

Aflysning af kursus eller arrangement

Vi bestræber os altid på at afholde vores kurser som planlagt. Vi forbeholder os dog ret til at aflyse et kursus, hvis underviseren bliver syg, eller der er for få tilmeldinger til kurset. Skulle det ske, at vi bliver nødt til at aflyse kurset, sørger vi naturligvis for at hjælpe dig med at finde en ny kursusdato, der passer ind i din kalender, eller at refundere kursusprisen. Dette gælder både for online kursusforløb og kurser eller arrangementer med fysisk fremmøde. Hverken Marketingklubben, Marketingbasen eller underviser/instruktør kan drages til ansvar for tilmeldte kursisters eventuelle tab eller udgifter (direkte som indirekte) i forbindelse med et kursus/arrangement, der bliver aflyst.

Force Majeure

Marketingbasen er fritaget for påtale for at undlade at opfylde sin forpligtelse ifølge denne aftale, hvis forsømmelsen skyldes udefrakommende omstændigheder, se nedenfor, og denne omstændighed forhindrer, vanskeliggør eller forsinker udførelsen.

Fritagende omstændigheder kan være bl.a. men ikke begrænset til myndigheders foranstaltninger eller forsømmelse, ny eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade, brand, oversvømmelse, øvrige naturfænomener, epidemier, sabotage, eller ulykker af større omfang. I force majeure indgår myndighedsbeslutninger, som påvirker markedet eller produkter negativt, f.eks. restriktioner i indikation, advarselstekster, salgsforbud etc.

Øvrigt

Vi politianmelder alt bedrageri og dataindbrud/hacking samt forsøg på disse. Vi forbeholder os retten til at afvise din ordre eller ophæve dit køb, i tilfælde af at vi har grund til mistanke om bedrageri, dataindbrud og/eller andet misbrug af vores site.

Disclaimer:

Intet på denne side, vores hjemmeside, eller noget af vores indhold eller kurser er et løfte om eller garanti for bestemte resultater. Alt materiale relateret til Marketingklubben, på marketingklubben.dk og vores kursusplatform stilles til rådighed alene med henblik for information, og vi antyder ikke, at du vil kunne opnå nogen bestemte resultater. Dine resultater vil variere og afhænge af mange faktorer. At følge et enkelt råd inden for en enkelt markedsføringsdisciplin vil sjældent kunne stå alene som redskab til at øge kundetilgang eller salg. I al marketingklubbens materiale, herunder videoer, vil du blive præsenteret for den enkelte instruktørs tilgang til emnet, og denne kan ikke betragtes som den eneste løsning, da al markedsføring er en dynamisk proces, som hele tiden udvikler sig. Al forretning indebærer risici, og ingen handling bør blive foretaget alene baseret på den tilgængelige information fra Marketingklubben. 

Som udgiver af information går vi ikke ind i nogen form for rådgiver-klient-forhold med læserne eller seerne (dette kan dog tilkøbes hos de enkelte instruktører). Som udgiver er vi ikke ansvarlige for fejl eller udeladelser. 

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening

Scroll til toppen