FÅ FORDELE ALLEREDE I DAG

VORES MEDLEMSPROGRAM

At være medlem af Marketingklubben inkluderer meget mere end markedsføringshjælp til selvhjælp på abonnement. Du får flere muligheder for at blive bedre til salg og markedsføring. Som medlem får du attraktive fordele, som varierer, alt efter hvilket medlemskab du vælger.

Du kan vælge mellem følgende medlemskaber:

BRONZE: 249 kr./md.
Et bronzemedlemskab er for dig, som ikke har behov for råd og vejledning fra teamet af marketingfolk. Du får adgang til alt online materiale, herunder vores store videobibliotek med mere end 50 trin for trin-videoer, webinaroptagelser og en månedlig medlemsbonus. Betalingen starter efter 24 timer. Du kan tilmelde dig et bronzemedlemskab her >>

SØLV: 499 kr./md.
Et sølvmedlemskab er for dig, som ønsker at få råd og vejledning og mulighed for at stille spørgsmål til underviserne i et lukket forum. Et forum, du kan bruge, når teknikken driller, eller du kommer i tvivl om andre ting. Et oplagt valg for dig, der indimellem kommer i tvivl om, hvordan du skal gøre tingene i praksis. Du kan f.eks. også stille spørgsmål om markedsføring til en Emotionel Kundetype®, hvis du målretter din markedsføring efter denne metode. Betalingen starter efter 14 dage. Du kan tilmelde dig et sølvmedlemskab her >>

OBS: Sølvmedlemmer, der er indmeldt senest den 01-07-2020, opgraderes automatisk til guldmedlemmer, uden merpris.

GULD: 999 kr./md.
Et guldmedlemskab er for dig, som vil have det hele med. Du optjener bl.a. flg. fordele: årlig strategidag, kvartalsvis rådgivning, større rabatter mm. Dette medlemskab lanceres i løbet af 2020.

Alle priser er ekskl. moms.

Du kan danne dig et overblik over indholdet i de forskellige medlemskaber i skemaet nedenfor:

Markedsfoeringshjaelp Marketingklubbens Medlemsprogram. Alle rettigheder forbeholdt Marketingbasen. Bronze Marketingklubben BRONZE Soelv Marketingklubben SØLV Guld Marketingklubben GULD
Fastlåsning af månedlig medlemspris (til den pris, du er tilmeldt med)
Adgang til lukket Facebookgruppe, hvor du kan stille underviserne spørgsmål
Ugentlig Q & A
Adgang til stort videobibliotek på sikret kursusplatform
Medlemsbonus
Gratis adgang til LIVE online workshops og kursusforløb for medlemmer Udvalgte
Adgang til optagelse af webinarer
Arbejds- og klubeftermiddage (inkl. kaffe og kage. Varighed: 3 timer) 319 kr. 219 kr. 119 kr.
Årlig strategidag: Få overblik over dine markedsføringsindsatser. Forudsætter 3 mdr.s medlemskab (inkl. fuld forplejning. Varighed: 7 timer) 25% rabat 40% rabat Gratis****
Rabataftaler hos samarbejdspartnere
Dagskurser og kursusforløb med fysisk fremmøde (indeholder typisk individuel sparring) Normalpris 20% rabat 40% rabat
Mulighed for at købe 1 times rådgivning hos en instruktør til 700 kr. ekskl. moms 700 kr.

* = Efter 3 mdrs. guldmedlemskab.  ** = Efter 6 mdrs. guldmedlemskab. *** = Efter 9 mdrs. guldmedlemskab. **** = Efter 12 mdrs. guldmedlemskab.

Alle priser er ekskl. moms.

Er du medlem hos Startup Central, kan du få følgende rabat på vores medlemskaber:

Bronze – Månedsabonnement:  199 kr./md. Normalpris 249,-

Bronze – Årsabonnement: Få 12 mdr.s abonnement, betal kun for 10: 1999,- ekskl. moms for et helt års adgang. Normalpris 2.490,-

Nedenfor kan du se oftest stillede spørgsmål til medlemsprogrammet:

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi afholder ALLE aktiviteter online, så længe de officielle retningslinjer fra myndighederne foreskriver det. Dette gælder også de planlagte arbejdseftermiddage i den kommende fremtid.

Ja, det har vi. Vores erfaring er, at mange lærer bedst ved kurser, hvor man mødes i virkeligheden. Derfor har vi øget fokus på at lave så mange arrangementer med fysisk fremmøde som muligt. Arrangementer med fysisk fremmøde er ofte sat sammen i en kombination af at mødes i virkeligheden og online læring, så du ikke “bliver snydt”, hvis du ikke kan være fysisk til stede.

Alle fagoplæg, som afholdes ved arbejdseftermiddage, afholdes også online. 

Mange foretrækker at mødes i virkeligheden, så derfor har vi sammensat vores arbejdseftermiddage, så vi kan have flere deltagere med til dem end ved f.eks. kursusdage. Prisen for deltagelse ved abejdseftermiddage er fast, uanset hvor du deltager. Prisen dækker fuldt eller delvis prisen for forplejning og leje af lokale. Hvis du har tilkøbt individuel rådgivning hos en af instruktørene, kan du f.eks. planlægge at få rådgivning før eller efter afholdelse af en arbejdseftermiddag.

Klubarrangementer (som f.eks. arbejdseftermiddage, klubarbejdsdage, kursusdage m.v.) afholdes forskellige steder i landet. Som udgangpunkt vil arrangementer med fysisk fremmøde blive afholdt i flg. byer:

  • Vejle (Hotel Hedegaarden)
  • Aars (Messecenter Vesthimmerland, som er placeret 40 km syd for Aalborg)
  • Viborg

I takt med udbud og efterspørgsel vil vi løbende afholde arrangementer flere steder i landet.

Kursusforløb er kendetegnet ved at være et sammensat forløb, hvor du over flere dage (eller en længere periode) lærer om et specifikt emne. Det kan f.eks. være et 3-dages Facebookkursus eller et kursus i WordPress. Du kan se din rabatsats i skemaet herover.

Arbejdseftermiddage er kendetegnet ved at være et 3-timers møde inkl. fagoplæg. Det kan f.eks. være oplæg som “Digital markedsføring for begyndere”, “SEO for begyndere”, “Kom godt i gang med e-mailmarketing” eller lign. Formålet med arbejdseftermiddagene er, at du får en tryg start på emnet, og at du får mulighed for at stille spørgsmål til emnet, inden du skal udføre tingene i praksis. Ved klubeftermiddagene får du henvisning til de videoer, som viser dig trin for trin, hvordan du laver tingene i praksis.

 Som medlem får du naturligvis automatisk besked via mail, når der åbnes for tilmelding til de enkelte aktiviteter. 

OBS: Som hovedregel reserveres minimum halvdelen af det samlede antal billetter til et arrangement til medlemmer. Evt. overskydende billetter sættes efter tilmeldingsfrist til salg for ikkemedlemmer til normalpris. Vi udbyder derudover en række arrangementer, som er forbeholdt medlemmer.

Ja.

Ønsker du at opgradere eller nedgradere din abonnementstype, skal du bare skrive en mail til info@marketingklubben.dk, så hjælper vi dig med det.

Vi yder ikke økonomisk refusion for perioder af dit medlemskab, som du ikke har brugt eller ikke ønsker at bruge.

Der er ingen binding på dit medlemskab udover den periode, du har betalt for (det gælder også årsabonnementer). Det er dit eget ansvar at sørge for at opsige dit medlemskab, inden en ny periode og betaling starter.

Når du har opsagt dit medlemskab, stopper den automatiske opkrævning af betaling, og du har adgang til materialet og dine fordele, indtil din nuværende abonnementperiode ophører.

Du kan læse mere om opsigelse og afbestillingsregler i vores handelsbetingelser.

FÅ AFKLARET, OM MARKETINGKLUBBEN ER NOGET FOR DIG

RING TIL JUDITH ELLER HELENA

Marketingklubben Judith Jensen

JUDITH JENSEN

Indehaver, konceptudvikler & markedsføringsrådgiver
Uddannet designteknolog og certificeret kundetypeekspert hos Emotionelle Kundetyper®. Judith har arbejdet med markedsføring siden 2007, og hun hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger.
Marketingklubben Helena Ring

HELENA RING

Markedsføringsrådgiver og ekspert i sociale medier
Bachelor i kulturel formidling og certificeret kundetypeekspert hos Emotionelle Kundetyper®. Helena har 10 års erfaring med markedsføring på sociale medier, hvor hun hjælper sine kunder til øget synlighed og rækkevidde for deres produkter.
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening

Scroll til toppen