Online læring og arrangementer med fysisk fremmøde går hånd i hånd

Marketingklubben i praksis

Undgå i højere grad at investere i et online kursus, som du ikke får anvendt i praksis

Vores erfaring er, at mange “falder ned mellem 2 stole”, når de har købt et online kursus. Særligt personer uden en faglig baggrund inden for markedsføring risikerer at investere i kurser, de ikke får brugt. Måske har du selv oplevet at:

Vi lærer dig markedsføring i praksis, både online og via klubarrangementer med fysisk fremmøde:

Du kan bl.a. glæde dig til:

140+ trin-for-trin-videoer ligger klar til dig

Over 140 videoer ligger klar til dig, når du tilmelder dig, så du kan komme videre med din markedsføring med det samme.
– Og der kommer løbende flere til.

Videoerne er typisk mellem 3 og 10 minutter lange, og de viser dig grundigt, hvordan du løser en opgave trin-for-trin. 
Emner, der er dækket, er bl.a. “Sådan laver du en god (og lovlig) konkurrence på Facebook”, “Sådan laver du en søgeordsanalyse til dit SEO-arbejde”, “Sådan skriver du gode webtekster” og mange flere.

Kombinationen af online læring og klubeftermiddage

Sådan fungerer det i praksis

1: VÆLG EMNET, DU VIL LÆRE OM

I kursuskalenderen vælger du det arrangement eller kursus, du ønsker at deltage ved. Afhængig af udbud og efterspørgsel vil det samme emne blive afholdt som arbejds- og klubeftermiddag flere steder i landet. I første omgang er der fokus på byerne Vejle og Aars (40 km syd for Aalborg) for at dække nord- og syddelen af Jylland til en start. 

OBS: Vi anbefaler dig at deltage ved en klubeftermiddag med fysisk fremmøde, da du her har større mulighed for at stille de spørgsmål du evt. måtte have, inden du skal dykke ned i teknikken. Alle klubeftermiddage afholdes også online (i form af et LIVE webinar) uden beregning for medlemmer.

2: KØB DIN BILLET (eller tilmeld dig den online klubeftermiddag)

Køb din billet til den ønskede arbejds- eller klubeftermiddag. Prisen for guldmedlemmer er 119 kr. ekskl. moms pr. gang, og arrangementet afholdes typisk i Vejle eller Aars. Kan du ikke deltage ved fysisk fremmøde, kan du tilmelde dig den online udgave, som foregår via et LIVE webinar. 

OBS: Medlemmer får automatisk besked om arrangementer via mail, inklusive praktisk information og deadline for tilmelding mv.

3: DELTAG VED KLUBEFTERMIDDAGEN

På klubeftermiddagen er der afsat 3 timer i alt. Du møder op (eller tjekker ind online) og bliver præsenteret for dagens fagoplæg. Der er afsat tid til dialog og spørgerunde, så du er godt rustet til at gå i gang med opgaven i praksis, når du kommer hjem.

Inden du går hjem, får du at vide, hvilke specifikke videoer der passer til emnet. Videoer, som viser dig trin-for-trin, hvordan du udfører opgaven i praksis.

OBS: Klubeftermiddage med fysisk fremmøde afholdes i tidsrummet kl. 14.00 – 17.00.

4: UDFØR OPGAVEN I PRAKSIS

I forlængelse af klubeftermiddagen arbejder du med opgaven/emnet i praksis. Du kan anvende videomaterialet, du har fået henvist. Sammen med dine noter fra klubeftermiddagen har du et godt fundament at arbejde ud fra.

5: STIL SPØRGSMÅL

Kommer du i tvivl, stiller du bare dit spørgsmål i den lukkede Facebookgruppe. Her vil du få svar fra en i instruktørteamet eller et hjælpsomt medlem.

Vi udvider løbende med flere emner – på forskellige niveauer

Eksempler på emner, du kan lære om

Digital Markedsføring for begyndere

Her lærer du, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at tiltrække kunder. Du vil få en grundlæggende introduktion til sociale medier, hjemmesider, e-mailmarketing mm. Du lærer, hvordan du kan bruge de forskellige platforme, og hvad alle de smarte ord og forkortelser betyder … Og meget mere!

FACEBOOK - Begyndere og let øvede

Her kan du lære om det basale på Facebook, så du kan tiltrække flere kunder via platformen. Du lærer bl.a. om grundindstillinger, om hvordan du laver gode tekster til dine opslag, om hvordan du planlægger og skaber relevant indhold til hele kalenderåret, annoncering, konkurrencer … Og meget mere!

Webtekster - Begyndere og let øvede

Lær at skrive tekster til hjemmesiden, der styrker dit salg. Her er både undervisning i de helt fundamentale ting, der skal være på plads i webtekster, hvilke typer argumenter der kan motivere kunder til at købe, og ekstra skrivetricks til de let øvede. Lær om grundelementer, struktur, argumenter, hvordan du finder på indhold … Og meget mere!

E-mailmarketing - Begyndere og let øvede

E-mailmarketing handler om branding og salg via e-mails. E-mailmarketing er stadig en af de stærkeste salgskanaler, når man beregner forskellen på udgifter og indtægter. Lær, hvordan du kan bruge e-mails til både at varme dine kunder op til at købe af dig, og hvordan du kan lukke salg direkte gennem e-mails. Du bliver undervist i de mest anvendte e-mailsystemer, lærer, hvordan du kan automatisere dit slag via e-mails … Og meget mere!

WordPress - Begyndere og let øvede

WordPress blev skabt som et system til at lave blogs i, men i dag er det meget mere og et af de mest udbredte hjemmesidesystemer i verden (ca. 44 % af alle hjemmesider er lavet i WordPress). Det er der en god grund til. WordPress giver dig mulighed for at skabe en professionel hjemmeside i et system, som er nemt at bruge. Her lærer du fra bunden, hvordan du sætter din egen hjemmeside op, så den tiltrækker kunder og sælger dine produkter, hvordan du vedligeholder den … Og meget mere!

SEO - Begyndere og let øvede

SEO (også kaldet søgemaskineoptimering) er vigtigt at forholde sig til, når du gerne vil findes på Google. SEO er komplekst, men på vores kurser bryder vi det ned i enkeltdele, så alle kan være med. Her lærer du bl.a. om, hvordan du kan optimere din WordPress-hjemmeside, så du kan arbejde målrettet på at opnå en bedre placering på Google. Du lærer, hvordan du bruger en række værktøjer, som letter dit SEO-arbejde … Og meget mere!

VI LYTTER TIL DINE BEHOV

Dine resultater er vigtige for os! Vi ved, at dit behov for hjælp er en dynamisk process, som ikke altid kan sættes i et fastlagt skema flere år frem! Ved åbning af Marketingklubben har vi planlagt et bredt udvalg af læring om markedsføring for ikke-fagnørder, både online og offline. Vi har stor fokus på de områder, hvor vores kunder og kursister oplever udfordringer, når tingene skal udføres i praksis.

Vi vil hjælpe dig, der er helt ny i markedsføring, og dig, der er kommet godt i gang med din virksomhed, og som nu ønsker at tage din virksomhed til næste niveau. Dig, der endnu ikke er tryg ved brugen af f.eks. Facebook, men også dig, der nu er klar til at gå skridtet videre og ønsker at arbejde med automatisering, segmentering, digitale kunderejser m.v. Du vil derfor opleve Marketingklubben som en varieret og levende klub, hvor du ikke behøver tage del i alle aktiviteter. Du kan til- og fravælge, så du kan vokse med din virksomhed i det tempo, som passer dig.

Vi evaluerer løbende medlemmernes behov for nyt materiale. Spørgsmål og her-og-nu-udfordringer giver os et billede af, hvor dine interesser og udfordringer ligger. Derfor kan vi f.eks. sagtens finde på at lave ekstra aktiviteter som f.eks. webinarer mm.

GLÆD DIG TIL AT FÅ HJÆLP OG TIPS AF

Et stærkt hold af professionelle marketingfolk

Marketingklubben Judith Jensen

JUDITH JENSEN

Indehaver, konceptudvikler & markedsføringsrådgiver
Uddannet designteknolog og certificeret partner hos Emotionelle Kundetyper®. Judith har arbejdet med markedsføring siden 2007, og hun hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger.
Marketingklubben Anne Toftvang Tekstforfatter

ANNE TOFTVANG

Markedsføringsrådgiver og tekstforfatter
Cand.mag. i International Virksomhedskommunikation og certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper®. Anne har arbejdet med kommunikation, markedsføring og tekstforfatning siden 2008, og hun hjælper sine kunder med at få flere og mere loyale kunder.
Marketingklubben Susanne Ryborg

SUSANNE RYBORG

WordPress-support og teknisk ansvarlig
Uddannet webintegrator og bachelor i E-commerce. Susanne har arbejdet med de tekniske indstillinger bag hjemmesider og webshops i over 10 år. Hun hjælper sine kunder med at få brugervenlige hjemmesider, der bliver fundet, fungerer stabilt, og som konverterer besøgende til købende kunder.

Vi brænder for at hjælpe dig, så du kan arbejde trygt, sikkert og målrettet med din markedsføring

Vores anbefaling til dig:

For at tiltrække flere loyale kunder og målrette din markedsføring, vil du høre flere i instruktørteamet anbefale dig at målrette al din markedsføring mod en enkelt Emotionel Kundetype. Ene og alene fordi det virker!

Har du allerede valgt kundetype, vil Judith og Anne naturligvis kunne svare på dine spørgsmål i forbindelse med markedsføringen til en bestemt kundetype i praksis. I praksis nævner du blot, hvilken af de 4 kundetyper du målretter din markedsføring mod, når du er i tvivl om noget.

Du er altid velkommen hos Marketingklubben, hvad enten du ønsker at målrette din markedsføring mod en specifik kundetype eller ej, men vores erfaring er, at det vil lette arbejdet med din markedsføring betragteligt, og du vil opnå langt bedre resultater. Hvis du ønsker at få undervisning i teorien omkring Emotionelle kundetyper kan vi anbefale dig at overveje et medlemsskab hos Emotionelle Kundetyper.

Se videoen herunder, hvor Jannie Illum Gade, direktør og partner hos Emotionelle Kundetyper®, forklarer, hvorfor det anbefales, at du kun markedsfører dig mod en enkelt kundetype:

Du kan til enhver tid tilkøbe individuel rådgivning omkring valg af Emotionel Kundetype eller andre ting. Judith og Helena er certificerede partnere, og Anne er certificeret kundetypeekspert hos Emotionelle Kundetyper.

FÅ AFKLARET, OM ET MEDLEMSSKAB ER NOGET FOR DIG

Ring til Judith

Indehaver af Marketingklubben

JUDITH JENSEN

Indehaver, konceptudvikler & markedsføringsrådgiver
Uddannet designteknolog og certificeret kundetypeekspert hos Emotionelle Kundetyper®. Judith har arbejdet med markedsføring siden 2007, og hun hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger.
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening