GRATIS FACEBOOK-MINIKURSUS
FRA D.4. TIL 18. NOV.

Øg dit julesalg, og få loyale kunder - helt ind i 2020

Vil du gerne have mere ud af julesalget i år og samtidig lære, hvordan du skaber indhold, der gør, at dine følgere bliver ved med at besøge din side? Også lang tid efter nytår?         

Så er dette minikursus i, hvordan du laver en julekalender til din Facebookside, noget for dig.

  • Lær, hvordan du får laver indhold, som får dine følgere til at komme tilbage til din side hver dag i hele december.
  • Jeg tager dig hele vejen gennem ideer, planlægning og udførelse af din Facebook-julekalender.
  • Du lærer, hvordan du skaber salg gennem julehygge på din side.

GRATIS FACEBOOK-MINIKURSUS FRA D.4. TIL 18. NOV.

Øg dit julesalg, og få loyale kunder - helt ind i 2020

Vil du gerne have mere ud af julesalget i år og samtidig lære, hvordan du skaber indhold, der gør, at dine følgere bliver ved med at besøge din side? Også lang tid efter nytår?         

Så er dette minikursus i, hvordan du laver en julekalender til din Facebookside, noget for dig.

  • Lær, hvordan du laver indhold, som får dine følgere til at komme tilbage til din side hver dag i hele december.
  • Jeg tager dig hele vejen gennem ideer, planlægning og udførelse af din Facebook-julekalender.
  • Du lærer, hvordan du skaber salg gennem julehygge på din side.

Kender du det her:

  • 1. december (eller endnu værre d. 10. dec.) bliver du ramt af de første julekalendre fra dine konkurrenter, og det går op for dig, at du igen i år ikke har været på forkant med dit julesalg?
  • Du vil faktisk gerne skrue op for julehyggen på din Facebookside, og du kan se, at det virker for andre, men synes, det virker som alt for meget arbejde, som er svært at overskue.
  • Du er i tvivl, om det kræver en masse teknisk viden, du ikke har.
  • Du er bange for, at det, du selv kan sætte op, vil virke uprofessionelt og være spild af tid.

Så kender du måske også oplevelsen af:

  • Du overvejer, om du helt skal lade være - for så gør du jo ikke noget forkert.
  • Du bliver i tvivl, om det overhovedet er noget for din virksomhed, selvom du synes ideen både er hyggelig og sjov for kunderne.
  • Du går hele december og kan se, hvor mange likes og kommentarer, der er hos de andre, som kom i gang i tide.
  • Du ender med at udskyde til næste år (hvis du husker det).
  • Du ville gerne have gjort mere for at få et godt julesalg, men igen i år var du for sent ude.

Lige nu står du med valget:

1) Skal det være i år, at du får skabt et godt fundament for både dit julesalg og dit salg videre ind i 2020?

2) Eller skal hele julehandlen igen i år lande hos dine konkurrenter?

Her er kurset, som sikrer, at du i år kan være på forkant.

Jeg viser dig, hvordan du ved at lave en julekalender til dine følgere og kunder på Facebook både kan øge dit julesalg og få loyale kunder, som også vil handle hos dig i 2020.

I Facebook-minikurset viser jeg dig trin for trin alt, hvad der skal til for at bygge en hyggelig og engagerende julekalender.

Jeg lærer dig:

  • Alle regler og retningslinjer for julekalendere og konkurrencer på Facebook.
  • Hvordan du får ideer til, planlægger og producerer indhold til en julekalender på Facebook.
  • Hvad der skal til, for at de, som deltager i din julekalender, efterfølgende bliver til loyale følgere og kunder efter nytår.

På minikurset får du:

Alle regler og retningslinjer

som er nødvendige for en engagerende og sælgende julekalender på Facebook.

Værktøjer til indhold

så du er sikker på ikke at løbe tør for ideer, at du får det planlagt rigtigt, og du ved, hvordan du får det gennemført ordentligt.

Få loyale følgere-metoden

så du med den kan sikre, at dine deltagere bliver til loyale følgere, du kan blive ved og ved med at sælge til.

Kunder og tidligere kursister siger:

Kurset er for dig, der:

  • er nybegynder eller let øvet i markedsføring på Facebook
  • ikke før er lykkedes med at producere, planlægge og gennemføre en julekalender
  • er i tvivl om, hvor du skal begynde, og hvordan du får de gode ideer
  • har svært ved at gennem- og overskue hele processen.

Efter minikurset har du:

Konkrete retningslinjer for Facebooks skrevne og uskrevne regler, så du trygt kan navigere i dem.

Værktøjerne til selv at planlægge og gennemføre en hyggelig og sælgende julekalender år efter år.

Forudsætningerne for at lave indhold, som engagerer og giver loyale følgere.

Din underviser:

Helena Ring

Indehaver af Midtjysk Markedsføring

Hjælper til daglig iværksættere og virksomheder med sikre en god relation til deres kunder via sociale medier og dermed skabe et godt fundament for resten af deres markedsføring.

  • +20 års erfaring med formidling og undervisning.
  • Praktisk erfaring med markedsføring siden 2008.
  • Certificeret Partner hos Emotionelle Kundertyper®.
  • Efterspørges ofte som oplægsholder i netværksgrupper og på iværksætterprogrammer - inden for segmentering, konceptudvikling og sociale medier.

Din pris for at øge dit julesalg og få loyale kunder helt ind i 2020 er:

Kun din e-mailadresse

Du får nemlig fuld adgang til kurset og alt materiale, lige så længe som du har brug for det, ved tilmelding til vores nyhedsbrev.

  • inkl. information, tilbud og nyheder om lignende arrangementer/kurser (betalt og gratis)

OBS: Der lukkes for tilmelding fredag d. 3. november kl. 12.00 – tilmeldinger derefter vil ikke få adgang til kurset, men vil få fremsendt mail om fremtidige kurser og andre tilbud.

Sådan foregår kurset:

Kurset foregår i en lukket Facebookgruppe og starter den 4. november og slutter den 18. november 2019.

Du kan, uden problemer, følge undervisningen, når det passer dig bedst. Dog lukkes der ikke flere deltagere ind efter tilmeldingsfristens udløb den 3. november kl. 12.00.

Kurset består af:

  • 2 ugers adgang til Facebookgruppe, hvor undervisningen foregår.
  • Evig adgang til Facebookgruppen, hvor alt materiale ligger. Gruppen arkiveres efter endt kursus, så der ikke længere kan kommenteres og slås opslag op, men alt materiale og kommentarer lagt op i kursusperioden bibeholdes.
  • Videomateriale.
  • Live Q&A-sessioner i Facebookgruppen.
  • Linksamling til eksterne værktøjer nævnt i undervisningen.
  • Overblik over kursusmateriale fremsendt på mail med links direkte til konkrete videoer og andet kursusmateriale. (Sendes efter endt kursus.)

Sådan deltager du:

  • Tilmeld dig nyhedsbrevet ved at klikke på knappen herunder, senest d. 3. november kl. 12, så er du sikret en plads på kurset.
  • Når du har tilmeldt dig her, vil du modtage en mail med et link til Facebookgruppen, hvor du så kan anmode om adgang.
  • Ved anmodning stiller vi dig 3 spørgsmål. Disse spørgsmål stilles til alle deltagere, og vi vil bede dig om at besvare dem, så vi har mulighed for at tilpasse indholdet og højne værdien af kurset for de tilmeldte.
  • Mandag d. 4. november åbnes der for adgang, og du vil på dette tidspunkt blive lukket ind i Facebookgruppen.

Er du i tvivl, om du skal deltage?

Så får du her 3 gode argumenter for at deltage:

Gratis læring, som hjælper dig til at øge dit salg, samtidig med at det sparer dig for en masse spildt tid og frustrationer.

Du får konkrete værktøjer til at styrke loyaliteten og engagementet hos dine følgere (som du også kan bruge resten af året).

Du får mulighed for at udvide dit netværk med ligesindede, som ikke stopper, selvom kurset gør.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening

Scroll til toppen