Vi lærer dig markedsføring i praksis, både online og ude i den virkelige verden.

Indehaver af Marketingklubben

Judith Jensen

Marketingklubben Helena Ring

Helena Ring

Marketingklubben Anne Toftvang Tekstforfatter

Anne Toftvang

Marketingklubben Susanne Ryborg

Susanne Ryborg

Vi vil give dig et håndtryk, en kop kaffe og en lille kage.
Præcis som i de gode gamle dage!

Vi lærer dig at lave din egen markedsføring, både online og ude i den virkelige verden.

Vi lærer dig at bruge sociale medier i praksis, skrive tekster, lave SEO, at tiltrække flere kunder med din hjemmeside mv., så du kan undgå unødig tvivl og usikkerhed.

I det digitale kursuslokale må du selv sørge for kaffen og kagen - men vi lover dig, at du altid vil kunne finde hjælp til at komme videre, når du er gået i stå - for vores digitale håndtryk er bred faglig viden og god kundeservice.

Vi lærer dig at bruge sociale medier i praksis, skrive tekster, lave SEO, at tiltrække flere kunder med din hjemmeside mv., så du kan undgå unødig tvivl og usikkerhed.

I det digitale kursuslokale må du selv sørge for kaffen og kagen - men vi lover dig, at du altid vil kunne finde hjælp til at komme videre, når du er gået i stå - for vores digitale håndtryk er bred faglig viden og god kundeservice.

Judith Jensen - Indehaver, konceptudvikler og markedsføringsrådgiver

Indehaver af Marketingklubben
  • Praktisk erfaring med markedsføring siden 2007
  • Certificeret i Emotionelle Kundetyper® (2017)
  • Designteknolog, VIA i Herning (2002)
  • Online Marketing Manager, VIA i Aalborg
  • Christina Klitsgaards kurser i salg og branding med nyhedsbreve – både live og online
  • Mere end 10 års erfaring med undervisning og formidling
  • 15 års erfaring fra tøjbranchen i ind- og udland (produktion, udvikling og ledelse)

Judiths hovedområder i Marketingklubben:

  • Online marketing, herunder segmentering, automatisering og digitale kunderejser
  • E-mailmarketing (salg via nyhedsbreve)
  • Strategi og indholdsplanlægning
  • Rådgivning og konceptudvikling
  • Opsætning og design af hjemmesider (primært WordPress)
  • Planlægning og koordinering
  • Daglig leder af Marketingklubben
  • Forhandling af rabataftaler mv. med eksterne samarbejdspartnere

Judith grundlagde Marketingbasen (kendt under navnet Grafiisk frem til 2019) tilbage i 2014. Judith hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger. Udgangspunktet for Judiths rådgivning er altid virksomhedens samlede ressourcer, som hun bruger fornuftigt til at bygge en solid markedsføringsbase, der kan udvides, efterhånden virksomhedens indtjening og marketingbudget vokser. 

Når Judith rådgiver og udfører sine kunders markedsføringsopgaver, er det med en grundighed og et overblik, der sikrer, at alle elementer hænger sammen og tidsplaner holdes, samtidig med at hun holder styr på de enkelte opgaver helt ned til mindste detalje.

Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® er Judith fuldt opdateret med den nyeste viden, forskning og erfaring med de fire Emotionelle Kundetyper®. Samtidig gør det hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel hvilken sammensætning af medier det bedst kan betale sig at fokusere på, og hvordan udtryk og indhold kommer til at spille sammen, så virksomheden bliver det naturlige valg for kunderne.

Kunderne siger om Judith:

Se mere om Judith hos Marketingbasen.

Helena Ring - Markedsføringsrådgiver og ekspert i sociale medier

Marketingklubben Helena Ring
  • Bachelor i kulturel formidling (2011)
  • Certificeret i Emotionelle Kundetyper® (2018)
  • Online marketing v. Bigum & Co. (2011)
  • Christina Klitsgaards kurser i salg og branding med nyhedsbreve – både live og online
  • 10 års erfaring med markedsføring på sociale medier
  • +20 års erfaring med undervisning og formidling

Helenas hovedområder i Marketingklubben:

  • Opsætning og generel brug af sociale medier
  • Strategi og indholdplan til sociale medier
  • Generelle spørgsmål til marketing
  • Rådgivning og konceptudvikling
  • Planlægning og koordinering

Helena har 10 års erfaring med markedsføring på sociale medier, hvor hun hjælper sine kunder til at skabe nære relationer til deres følgere, så de bliver til købeklar og loyale kunder.
Helena lægger strategier for markedsføring på sociale medier, der tager hensyn til, hvordan virksomheder kan optimere deres organiske rækkevidde og dermed få eksponeret deres virksomhed og produkter for flere mennesker.

Kernen i Helenas arbejde er at skabe gode relationer mellem følgere og virksomheder. Hun rådgiver om og udvikler indhold både med tekst, billeder, grafik og video, der engagerer følgerne, så opslagene får likes og kommentarer. Sine gode evner til at producere godt indhold til sociale medier bruger Helena også, når hun rådgiver sine kunder i, hvordan de får mest muligt ud af deres annoncebudget, og hvilke indstillinger de skal bruge, for at deres annoncer får den ønskede effekt. Helenas arbejde er altid baseret på grundig analyse af virksomheden, dens kunder, markedet og konkurrenter, så intet bliver overladt til tilfældighederne.

Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® er Helena fuldt opdateret med den nyeste viden, forskning og erfaring med de fire kundetyper. Samtidig gør det hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper. For eksempel med indgående viden om, hvilke sociale medier der er bedst at bruge til hver af de fire kundetyper, og hvilket indhold der skal fokuseres på, for at følgerne engagerer sig og får lyst til at købe af virksomhederne.

Kunderne siger om Helena:

Se mere om Helena hos hendes virksomhed Midtjysk Markedsføring.

Anne Toftvang - Markedsføringsrådgiver og tekstforfatter

Marketingklubben Anne Toftvang Tekstforfatter
  • Cand.mag. i International Virksomhedskommunikation (2013)
  • Bachelor i Retorik (2010)
  • Certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® (2018)
  • Online marketing v. Bigum & Co. (2014)
  • Christina Klitsgaards kurser i salg og branding med nyhedsbreve – både live og online
  • Redigeret og læst korrektur på bøger for forlaget HarperCollins Nordic siden 2015
  • Arbejdet med kommunikation, markedsføring og tekstforfatning siden 2008

Annes hovedområder i Marketingklubben:

  • Instruktør i grundlæggende markedsføringsteknikker
  • Tekstforfatning til både online og trykte medier
  • E-mailmarketing (salg via nyhedsbreve)
  • Generelle spørgsmål til marketing
  • Tekstforfatning og korrektur
  • Rådgivning og koceptudvikling

Anne hjælper sine kunder med generel markedsføring og branding med hovedfokus på indhold, salgsargumenter og tekster. Hun ved, hvordan de forskellige elementer i en markedsføringsstrategi spiller sammen, og hvilke taktiske og praktiske tiltag der er mest hensigtsmæssige af fokusere på, når kundens ressourcer tages i betragtning. Hun hjælper selvstændige og mindre virksomheder til at fremstå bedst muligt og adskille sig fra konkurrenterne, så de kan tiltrække flere kunder. Anne skriver også tekster, der sælger og styrker brandet, til både online og trykte medier.

Anne har et særligt blik for de små detaljer og nuancer, der løfter den samlede markedsføring. Især med hensyn til tekster kan hun altid komme med konkrete forbedringsforslag og baggrunden for dem, så hendes kunder ikke bare får et bedre produkt med hjem, men også lærer, hvordan de selv kan forbedre deres tekster.

Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® ved Anne, hvad der motiverer kunder til at købe – og hvad der ikke gør. Helt ned på detaljeniveau. Det gør hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel med indgående viden om, hvilke argumenter og præcis hvilke ord og formuleringer der giver kunder den største lyst til at købe.

Kunderne siger om Anne:

Susanne Ryborg - Specialist i teknisk SEO, WordPress og webshops

Marketingklubben Susanne Ryborg
  • Bachelor i E-commerce
  • Uddannet webintegrator
  • Over 10 års erfaring med opbygning, sikring og drift af hjemmesider
  • Ekstern underviser i SEO og WordPress

Susannes hovedområder i Marketingklubben:

  • Instruktør i SEO og WordPress for begyndere og let øvede
  • Teknisk opsætning af SEO-værktøjer på hjemmesider, med fokus på WordPress
  • Opsætning af Google-værktøjer (f.eks. Google Search Console, Google Analytics mv.)
  • SEO-optimering af hjemmesider, herunder indhold og billeder
  • Opbygning af webshops (WooCommerce til WordPress)
  • Rådgivning om valg af webhotel mv.
  • Teknisk support på Marketingklubbens digitale platform(e)

Susanne har arbejdet med de tekniske indstillinger bag hjemmesider og webshops i over 10 år. Hun hjælper sine kunder med at få brugervenlige hjemmesider, der bliver fundet, fungerer stabilt, og som har de rette værktøjer og indstillinger til at konvertere besøgende til købende kunder. 

Susanne er ekspert i SEO og WordPress. Hun underviser i, hvordan man får lagt sin hjemmeside op på sit webhotel, og hvordan man bygger sin hjemmeside fra bunden, så alle indstiller er korrekte, og siden er brugervenlig og driftssikker. 

Når Susanne underviser, forklarer hun tingene, så de bliver forståelige for almindelige mennesker, selv når det drejer sig om teknisk viden og begreber.

Hun ved, hvor hjemmesider kan optimeres til den mest sikre og effektive drift, og viser, hvordan man i praksis får et sikkerhedscertifikat til sin hjemmeside (SSL-certifikat), så den fremstår som sikker for både Google og dine kunder og viser, at de trygt kan handle hos dig.

Derudover rådgiver Susanne i og udfører opsætning af alle de Google-værktøjer inkl. virksomhedsprofil (Google MyBusiness), som er ekstremt vigtige, hvis man skal findes på Google lokalt.

Når det kommer til etablering af webshops, finder Susanne de løsninger, der har lave omkostninger, når man starter det op, så man ikke drukner i faste udgifter, før salget er kommet i gang, for eksempel mht. valg af platform, software, webhotel og betalingsløsning.

Kunderne siger om Susanne:

Se mere om Susanne hos hendes virksomhed Midtfyn Webdesign.

FÅ AFKLARET, OM MARKETINGKLUBBEN ER NOGET FOR DIG

Ring til Judith eller Helena

Indehaver af Marketingklubben

JUDITH JENSEN

Indehaver, konceptudvikler & markedsføringsrådgiver
Uddannet designteknolog og certificeret partner hos Emotionelle Kundetyper®. Judith har arbejdet med markedsføring siden 2007, og hun hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger.
Marketingklubben Helena Ring

HELENA RING

Markedsføringsrådgiver og ekspert i sociale medier
Bachelor i kulturel formidling og certificeret partner hos Emotionelle Kundetyper®. Helena har 10 års erfaring med markedsføring på sociale medier, hvor hun hjælper sine kunder til øget synlighed og rækkevidde for deres produkter.
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening

Scroll til toppen