Judith Jensen - Indehaver, konceptudvikler og markedsføringsrådgiver

Indehaver af Marketingklubben

Judiths hovedområder i Marketingklubben:

Judith grundlagde Marketingbasen (kendt under navnet Grafiisk frem til 2019) tilbage i 2014. Judith hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger. Udgangspunktet for Judiths rådgivning er altid virksomhedens samlede ressourcer, som hun bruger fornuftigt til at bygge en solid markedsføringsbase, der kan udvides, efterhånden virksomhedens indtjening og marketingbudget vokser. 

Når Judith rådgiver og udfører sine kunders markedsføringsopgaver, er det med en grundighed og et overblik, der sikrer, at alle elementer hænger sammen og tidsplaner holdes, samtidig med at hun holder styr på de enkelte opgaver helt ned til mindste detalje.

Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® er Judith fuldt opdateret med den nyeste viden, forskning og erfaring med de fire Emotionelle Kundetyper®. Samtidig gør det hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel hvilken sammensætning af medier det bedst kan betale sig at fokusere på, og hvordan udtryk og indhold kommer til at spille sammen, så virksomheden bliver det naturlige valg for kunderne.

Kunderne siger om Judith:

Se mere om Judith hos Marketingbasen.

Anne Toftvang - Markedsføringsrådgiver og tekstforfatter

Marketingklubben Anne Toftvang Tekstforfatter

Annes hovedområder i Marketingklubben:

Anne hjælper sine kunder med generel markedsføring og branding med hovedfokus på indhold, salgsargumenter og tekster. Hun ved, hvordan de forskellige elementer i en markedsføringsstrategi spiller sammen, og hvilke taktiske og praktiske tiltag der er mest hensigtsmæssige at fokusere på, når kundens ressourcer tages i betragtning. Hun hjælper selvstændige og mindre virksomheder til at fremstå bedst muligt og adskille sig fra konkurrenterne, så de kan tiltrække flere kunder. Anne skriver også tekster, der sælger og styrker brandet, til både online og trykte medier.

Anne har et særligt blik for de små detaljer og nuancer, der løfter den samlede markedsføring. Især med hensyn til tekster kan hun altid komme med konkrete forbedringsforslag og baggrunden for dem, så hendes kunder ikke bare får et bedre produkt med hjem, men også lærer, hvordan de selv kan forbedre deres tekster.

Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® ved Anne, hvad der motiverer kunder til at købe – og hvad der ikke gør. Helt ned på detaljeniveau. Det gør hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel med indgående viden om, hvilke argumenter og præcis hvilke ord og formuleringer der giver kunder den største lyst til at købe.

Kunderne siger om Anne:

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

[0 kr. i begrænset periode]

Lær at lave onlinekurser, der sælger

Forløbet, der på 6 uger tager dig fre idé til indtjening