Judith Jensen - Indehaver, konceptudvikler og markedsføringsrådgiver

- Praktisk erfaring med markedsføring siden 2007
- Certificeret i Emotionelle Kundetyper® (2017)
- Designteknolog, VIA i Herning (2002)
- Online Marketing Manager, VIA i Aalborg
- Christina Klitsgaards kurser i salg og branding med nyhedsbreve – både live og online
- Mere end 10 års erfaring med undervisning og formidling
- 15 års erfaring fra tøjbranchen i ind- og udland (produktion, udvikling og ledelse)
Judiths hovedområder i Marketingklubben:
- Online marketing, herunder segmentering, automatisering og digitale kunderejser
- E-mailmarketing (salg via nyhedsbreve)
- Strategi og indholdsplanlægning
- Rådgivning og konceptudvikling
- Opsætning og design af hjemmesider (primært WordPress)
- Planlægning og koordinering
- Daglig leder af Marketingklubben
- Forhandling af rabataftaler mv. med eksterne samarbejdspartnere
Judith grundlagde Marketingbasen (kendt under navnet Grafiisk frem til 2019) tilbage i 2014. Judith hjælper sine kunder med at målrette deres markedsføring, så de tiltrækker flere kunder og træffer sikre beslutninger. Udgangspunktet for Judiths rådgivning er altid virksomhedens samlede ressourcer, som hun bruger fornuftigt til at bygge en solid markedsføringsbase, der kan udvides, efterhånden virksomhedens indtjening og marketingbudget vokser.
Når Judith rådgiver og udfører sine kunders markedsføringsopgaver, er det med en grundighed og et overblik, der sikrer, at alle elementer hænger sammen og tidsplaner holdes, samtidig med at hun holder styr på de enkelte opgaver helt ned til mindste detalje.
Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® er Judith fuldt opdateret med den nyeste viden, forskning og erfaring med de fire Emotionelle Kundetyper®. Samtidig gør det hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel hvilken sammensætning af medier det bedst kan betale sig at fokusere på, og hvordan udtryk og indhold kommer til at spille sammen, så virksomheden bliver det naturlige valg for kunderne.
Kunderne siger om Judith:
Se mere om Judith hos Marketingbasen.
Anne Toftvang - Markedsføringsrådgiver og tekstforfatter


- Cand.mag. i International Virksomhedskommunikation (2013)
- Bachelor i Retorik (2010)
- Certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® (2018)
- Online marketing v. Bigum & Co. (2014)
- Christina Klitsgaards kurser i salg og branding med nyhedsbreve – både live og online
- Redigeret og læst korrektur på bøger for forlaget HarperCollins Nordic siden 2015
- Arbejdet med kommunikation, markedsføring og tekstforfatning siden 2008
Annes hovedområder i Marketingklubben:
- Instruktør i grundlæggende markedsføringsteknikker
- Tekstforfatning til både online og trykte medier
- E-mailmarketing (salg via nyhedsbreve)
- Generelle spørgsmål til marketing
- Tekstforfatning og korrektur
- Rådgivning og koceptudvikling
Anne hjælper sine kunder med generel markedsføring og branding med hovedfokus på indhold, salgsargumenter og tekster. Hun ved, hvordan de forskellige elementer i en markedsføringsstrategi spiller sammen, og hvilke taktiske og praktiske tiltag der er mest hensigtsmæssige at fokusere på, når kundens ressourcer tages i betragtning. Hun hjælper selvstændige og mindre virksomheder til at fremstå bedst muligt og adskille sig fra konkurrenterne, så de kan tiltrække flere kunder. Anne skriver også tekster, der sælger og styrker brandet, til både online og trykte medier.
Anne har et særligt blik for de små detaljer og nuancer, der løfter den samlede markedsføring. Især med hensyn til tekster kan hun altid komme med konkrete forbedringsforslag og baggrunden for dem, så hendes kunder ikke bare får et bedre produkt med hjem, men også lærer, hvordan de selv kan forbedre deres tekster.
Som certificeret kundetypeekspert i Emotionelle Kundetyper® ved Anne, hvad der motiverer kunder til at købe – og hvad der ikke gør. Helt ned på detaljeniveau. Det gør hende i stand til at rådgive og varetage markedsføring til hver af de fire kundetyper, for eksempel med indgående viden om, hvilke argumenter og præcis hvilke ord og formuleringer der giver kunder den største lyst til at købe.
Kunderne siger om Anne: